Masz dosyć prognoz? Poznaj e-odczyty i płać tylko za to, co realne!

Płać tylko za wykorzystaną energię

Regularnie między 17. a 27. dniem miesiąca podaj nam odczyt swojego licznika, a my na jego podstawie wystawimy Ci fakturę.

Zyskaj darmowe e-płatności

Opłacaj rachunki szybko i wygodnie on-line korzystając z bezprowizyjnych płatności.

Kontroluj swoje zużycie prądu

Monitoruj swoje zużycie energii na wykresie dostępnym w serwisie Moje innogy.

Jak aktywować e-odczyty?

1. Logowanie

Zaloguj się do serwisu Moje innogy i wybierz zakładkę „Usługi”.

2. Aktywacja

W sekcji „e-odczyty” kliknij przycisk „Aktywuj e-odczyty”.

e-odczyty

3. Pierwszy e-odczyt

Podaj swój aktualny stan licznika, zaakceptuj regulamin i aktywuj e-fakturę.

Pomiędzy 17. a 27. dniem każdego miesiąca zaloguj się do Moje innogy i podaj odczyt swojego licznika. Co miesiąc wystawimy Ci elektroniczną fakturę rozliczeniową powstałą w oparciu o podany przez Ciebie odczyt.

poda_e-odczyt

Aktywuj e-odczyty już teraz!

Włącz e-odczyty

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące e-odczytów:

Tak, jeśli jesteś Klientem Indywidualnym mieszkającym w Warszawie i podpisałeś z nami Kompleksową Umowę z 6-cio lub 12-sto miesięcznym cyklem rozliczeniowym dla taryfy G (np. G11, G12, G12w).

Nie, korzystanie z e-odczytów nie zmienia Twojego cyklu rozliczeniowego oraz taryfy określonych w umowie.

Jeśli z usługi korzystasz od początku cyklu rozliczeniowego, wystawimy Ci 5 (dla 6-cio miesięcznego cyklu rozliczeniowego) lub 11 (dla 12-sto miesięcznego cyklu rozliczeniowego) faktur powstałych w oparciu o podane przez Ciebie odczyty licznika.

Ostatnia faktura, wystawiona na koniec Twojego cyklu rozliczeniowego, będzie zawierała dodatkowe rozliczenie oparte o odczyt dokonany przez naszego kontrolera poboru energii.

W trakcie aktywacji usługi skorzystaj z opcji powiadomień, a my 17. oraz 23. dnia każdego miesiąca przypomnimy Ci e-mailem lub smsem o konieczności podania odczytu.

Gdy okazjonalnie zdarzy się, że jeden raz nie podasz e-odczytu w wyznaczonym terminie, zużycie zostanie oszacowane na podstawie poprzednich miesięcy. Jeśli natomiast nie podasz e-odczytu przez 2 kolejne miesiące, zgodnie z regulaminem usługa zostanie dezaktywowana.

Błędnie wprowadzony e-odczyt możesz skorygować na dwa sposoby:

  • Kontaktując się z jednym z naszych Konsultantów przez chat dostępny codziennie w godzinach 8-22
  • Dzwoniąc na infolinię pod numer: 22 821 46 46

Obejrzyj nasz film, który objaśnia, jak odczytać stan licznika:

...lub sprawdź instrukcję poniżej: