Badamy satysfakcję naszych Klientów i wdrażamy usprawnienia

Od 2006 roku, jeszcze jako RWE Polska, przygotowujemy ankietę satysfakcji Klientów z segmentu Duży Biznes, w której pytamy o opinię na temat świadczonych przez nas usług.

Monitorując poziom satysfakcji kluczowych Klientów z naszej pracy, mamy możliwość lepszego dopasowania oferty produktowej oraz zaproponowania elastycznych rozwiązań dla Państwa biznesu.

Przedstawione wyniki pochodzą z „Badania satysfakcji Klientów kluczowych z usług innogy Polska S.A. 2019” przeprowadzonego przez Agencję Badawczą IPSOS na zlecenie innogy Polska S.A. na przełomie listopada/grudnia 2019 roku.

satysfakcja-b2b-2019

Wzrost poziomu indeksu CSI (Customer Satisfaction Index) wśród kluczowych Klientów o 2 pkt. procentowe w stosunku do 2018 roku.

rejestracje-mi-b2b-2019

Ograniczenie zużycia papieru potrzebnego do druku dokumentów poprzez wzrost liczby Klientów korzystających z e-faktury o 13 pkt. procentowych w stosunku do 2018 roku.

Wspieramy Klientów w realizacji ich celów biznesowych

W innogy Polska wspieramy przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych, tworząc rozwiązania optymalizujące koszty działalności. Z tradycyjnego sprzedawcy energii i gazu zmieniliśmy się w doradcę z zakresu szeroko pojętego zarządzania efektywnością energetyczną. Będąc częścią Grupy innogy mamy dostęp do międzynarodowego know-how, które pozwala nam zaoferować nowatorskie na rynku polskim produkty. Angażujemy Klientów w proces tworzenia produktów, by w pełni dostosować ofertę do ich oczekiwań. W relacjach z Klientami stawiamy na identyfikację potrzeb, dzielenie się doświadczeniami oraz wsparcie merytoryczne dedykowanego Opiekuna.