Badamy satysfakcję naszych Klientów i wdrażamy usprawnienia

Od 2006 roku, jeszcze jako RWE Polska, przygotowujemy ankietę satysfakcji Klientów z segmentu Duży Biznes, w której pytamy o opinię na temat świadczonych przez nas usług.

Monitorując poziom satysfakcji kluczowych Klientów z naszej pracy, mamy możliwość lepszego dopasowania oferty produktowej oraz zaproponowania elastycznych rozwiązań dla Państwa biznesu.

Przedstawione wyniki pochodzą z „Badania satysfakcji Klientów kluczowych z usług innogy Polska S.A. 2018” przeprowadzonego przez Agencję Badawczą IPSOS na zlecenie innogy Polska S.A. na przełomie listopada/grudnia 2018 roku.

satysfakcja

Stabilny, wysoki poziom indeksu CSI (Customer Satisfaction Index) wśród kluczowych Klientów.

innowacyjnosc

Wzrost indeksu lojalności Klientów oraz ogólnego wskaźnika rekomendowania, co oznacza wzrost skłonności do polecania innogy Polska wśród Klientów Biznesowych.

Wspieramy Klientów w realizacji ich celów biznesowych

W innogy Polska wspieramy przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych, tworząc rozwiązania optymalizujące koszty działalności. Z tradycyjnego sprzedawcy energii i gazu zmieniliśmy się w doradcę z zakresu szeroko pojętego zarządzania efektywnością energetyczną. Będąc częścią Grupy innogy mamy dostęp do międzynarodowego know-how, które pozwala nam zaoferować nowatorskie na rynku polskim produkty. Angażujemy Klientów w proces tworzenia produktów, by w pełni dostosować ofertę do ich oczekiwań. W relacjach z Klientami stawiamy na identyfikację potrzeb, dzielenie się doświadczeniami oraz wsparcie merytoryczne dedykowanego Opiekuna.