W innogy Polska liczymy się ze zdaniem naszych Klientów

Od 2006 roku, jeszcze jako RWE Polska, przygotowujemy ankietę satysfakcji Klientów z segmentu Duży Biznes, w której pytamy o opinię na temat świadczonych przez nas usług.

Monitorując poziom satysfakcji kluczowych Klientów z naszej pracy, mamy możliwość lepszego dopasowania oferty produktowej oraz zaproponowania elastycznych rozwiązań dla Państwa biznesu.

Przedstawione wyniki pochodzą z „Badania satysfakcji Klientów kluczowych z usług innogy Polska S.A. 2016” przeprowadzonego przez Agencję Badawczą IPSOS na zlecenie innogy Polska S.A. na przełomie listopada/grudnia 2016 roku.

satysfakcja

Kolejny rok z rzędu wzrost indeksu CSI (Customer Satisfaction Index) wśród kluczowych Klientów.

innowacyjnosc

Wraz ze zmianą RWE na innogy zyskaliśmy wizerunek bardziej innowacyjnej firmy.

Skontaktuj się z naszym Doradcą Biznesowym

Chcesz rozwijać swoją firmę? Dzięki naszym rozwiązaniom zaoszczędzisz czas i pieniądze, a doradca innogy Polska pomoże dobrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś.

Wypełnij formularz,
nasz ekspert oddzwoni do Ciebie

Wypełnij

lub zadzwoń

22 821 39 39

Porozmawiaj z ekspertem,
który pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości.