Ważne zmiany w obsłudze klientów. Jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo?

20/03/2020
megaphone-1230

Wspólne bezpieczeństwo klientów, jak i pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego informujemy o następujących zmianach w obsłudze klienta:

  • salony innogy są tymczasowo zamknięte,
  • ze względu na większe obciążenie infolinii, czas oczekiwania na rozmowę może się wydłużyć,
  • w najbliższym czasie mogą nastąpić opóźnienia w dostarczaniu faktur.

W tej sytuacji zachęcamy do skorzystania z serwisu on-line Moje innogy, w którym dostępne są faktury elektroniczne. Po zalogowaniu się do serwisu można w łatwy sposób:

  • sprawdzić stan swojego konta i zużycie energii,
  • opłacić swoje rachunki,
  • aktywować e-fakturę i powiadomienia o nowej fakturze,
  • aktywować e-odczyty i dostawać rozliczenie co miesiąc bez prognoz, w oparciu o aktualne zużycie,
  • zaktualizować swoje dane,
  • udostępnić konto innej osobie.

Jeżeli nie masz jeszcze konta w Moje innogy, możesz je założyć w trzech prostych krokach:

  1. wejdź na Moje innogy i kliknij Zarejestruj się
  2. wpisz adres e-mail, login i zaproponuj hasło
  3. kliknij link aktywacyjny na swojej skrzynce e-mail i… gotowe!

Dbajmy razem o bezpieczeństwo swoje i innych. Prosimy o pozostanie w domu, monitorowanie swojego zdrowia i wzajemną troskę.

Życzymy zdrowia, sił i energii!

Tagi aktualności: