Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas
i porozmawiaj z naszym ekspertem

(22) 821 46 46

Połączenie płatne wg. stawek operatora

Nowa Moc i Pomoc

Oszczędność na energii elektrycznej oraz ochrona przed niespodziewanymi awariami w Twoim domu.

  • 10% Upustu od cen taryfowych

    Do końca 2019 roku potem dalej 3% do końca Twojej umowy
  • Umowa na 36 m-cy

    Ciesz się oszczędnością przez 3 lata trwania umowy
  • Domowa pomoc fachowców

    Taniej niż w ofercie standardowej
    (7,98zł zamiast 9,99zł)

  • Szeroki zakres specjalistów

    Hydraulik, elektryk, technik instalacji grzewczych, dekarz, ślusarz, szklarz
  • Informacje na życzenie oraz oferty specjalne i rabaty

    Pakiet zniżek i upustów na usługi oraz towary dostępne u naszych partnerów a także osobisty asystent, który podpowie jak dojechać do celu, gdzie jest najbliższa przychodnia, apteka i wiele innych.

Oferta dedykowana dla Ciebie

Ciesz się niższymi rachunkami na prąd i ochroną przed nagłymi wypadkami oraz kuponem Sodexo w kwocie 50 zł (dla umowy zawieranej w Salonie innogy)

Jak skorzystać z oferty:

Odwiedź najbliższy Salon innogy

Umów wizytę

lub zadzwoń

22 821 46 46

Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Awaria? Nie naprawiaj jej sam.
Zrobią to za Ciebie sprawdzeni fachowcy!

W pakiecie otrzymujesz pomoc specjalistów w przypadku nagłych domowych awarii:

3 interwencje rocznie, do 500zł za każdą interwencję (w tym dojazd fachowca, robocizna i części).

Specjaliści dostępni za dodatkową opłatą:

  • specjalista IT

  • technik AGD

Szczegółowy cennik usługi

  Cena do 31.12.2019 r. Cena od 01.01.2020 r. Klub korzyści innogy Pomoc (zł, brutto/m-c) Opłata handlowa (zł, brutto/m-c)
Nowa Moc i Pomoc G11 - Okres rozliczeniowy 6 m-cy 10% upustu od obowiązujących cen za energię 3% upustu od obowiązujących cen za energię 7,98 (6,49 netto) 5,28 (4,29 netto)
Nowa Moc i Pomoc G11 - Okres rozliczeniowy 12 m-cy 2,82 (2,29 netto)

Szczegółowe warunki oferty znajdują się w Ogólnych Warunkach Grupowego Ubezpieczenia Assistance innogy oraz Regulaminie produktu Nowa Moc i Pomoc, dostępnych w Salonach innogy i na www.innogy.pl Oferta realizowana na podstawie Umowy Grupowego Ubezpieczenia dla Klientów innogy, w ramach której ubezpieczycielem jest PZU S.A. Usługi realizowane są w ramach współpracy z PZU Pomoc S.A.

Jak wezwać fachowca?

1

Skontaktuj się z Centrum Pomocy ubezpieczyciela 801 102 102.

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę.

2

Podaj informacje:

- imię i nazwisko
- numer Partnera Handlowego
- numer telefonu
- opis zdarzenia

3

Po pozytywnej weryfikacji, fachowiec przyjedzie na miejsce i dokona naprawy nagłej domowej awarii nie narażając Cię na dodatkowe koszty.