Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas
i porozmawiaj z naszym ekspertem

(22) 821 46 46

Połączenie płatne wg. stawek operatora

Zobacz ile zyskujesz dzięki gniazdkom wifi

Monitoring zużycia prądu

Sprawdza, które sprzęty są naprawdę prądożerne i kontroluje ich zużycie energii.

Komfort

Dzięki harmonogramom w aplikacji mobilnej łatwo ustawisz czas, w którym urządzenia mają zużywać prąd.

Niski koszt

Stała miesięczna opłata za wynajem doliczana do Twojej faktury ze energię.

Łatwa instalacja

Proste podłączenie i mobilność, czyli możliwość przenoszenia z kontaktu do kontaktu.

Jak skorzystać z oferty:

Odwiedź najbliższy Salon innogy

Umów wizytę

lub zadzwoń

22 821 46 46

Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Ile kosztuje wynajem gniazdek

Okres obowiązywania umowy Liczba gniazdek wifi Opłata miesięczna za najem



1 gniazdko wifi (brutto)
24 miesiące 1 11,75 zł
2 i więcej 10,99 zł
36 miesięcy 1 8,75 zł
2 i więcej 7,99 zł
48 miesięcy 1 5,75 zł
2 i więcej 4,99 zł

Stała miesięczna opłata za wynajem jest doliczana do Twojej faktury za energię

Jesteś oszczędny?

Oszczędzasz energię jednak brakuje Ci kontroli nad rachunkami?


Wyciągasz wtyczki z gniazdek i pierzesz w trybie eko, ale nie wiesz ile dzięki temu oszczędzasz?


Obawiasz się marnowania energii przez prądożerne urządzenia?


Wynajmij gniazdka wifi

Kontrola nad kosztami energii –

dzięki gniazdku wifi masz pewność, że nie marnujesz energii, a oszczędności wydajesz na co tylko chcesz


Informacja o kosztach zużycia –

w aplikacji mobilnej łatwo sprawdzisz, ile kosztuje Cię prąd zużywany przez ładowarki, pralki i inne urządzenia


Oszczędzanie energii –

kontrolujesz zużycie prądu wyłączając prądożerne urządzenia

Najczęściej zadawane pytania

Instalacja gniazdka jest dziecinnie prosta:

  • Ściągnij i zainstaluj aplikację do obsługi gniazdka
    • dla urządzeń z systemem Android (np. Samsung, Huawei) w aplikacji Sklep Play wyszukaj: Neo Ankuoo
    • dla urządzeń z systemem iOS (iPhone, iPad) w aplikacji AppStore wyszukaj: Neo WiFi Switch
  • Połącz swój smartfon lub tablet ze swoją domową siecią wifi
  • Uruchom aplikację Neo • Otwórz menu (w prawym górnym rogu) i wybierz opcję „Add new device” czyli „Dodaj nowe urządzenie”
  • Podłącz gniazdko do wybranego kontaktu, nie podłączaj jeszcze żadnych sprzętów
  • Przytrzymaj przycisk na górze gniazdka przez ok. 5 sek, aż dioda LED zacznie szybko migać
  • Przejdź do kolejnego ekranu wciskając strzałkę
  • Zaloguj się do wifi wpisując poprawne hasło i wciśnij „ START”
  • Gniazdko jest dodane i gotowe do użycia!
  • Aby włączyć lub wyłączyć gniazdko zdalnie, przyciśnij symbol „on/off” obok nazwy gniazdka
  • Sprawdź, czy wprowadzone hasło do sieci wifi jest poprawne 
  • Spróbuj ponownie dodać gniazdko 
  • Wyłącz całkowicie aplikację (a nie tylko ją ukryj), a następnie ponownie ją uruchom 
  • Uruchom ponownie telefon/ tablet 
  • Zadzwoń na infolinię 71 333 19 04 (czynna w godz. 8-16, pon-pt)
  • Funkcja antywłamaniowa – pozwala odstraszać złodziei, włączając np. światło, na- śladując Twoją obecność 
  • Zdalne sterowanie – pozwala włączać i wyłączać gniazdko zdalnie z twojego smartfona lub tabletu, nawet gdy jesteś poza domem 
  • Pomiar energii – pozwala sprawdzić, ile energii zużyło dane urządzenie i ile Cię kosztowało 
  • Harmonogramy – pozwala ustalić czas automatycznego włączania / wyłączania urządzenia podłączonego do gniazdka
  • W ustawieniach gniazdka w aplikacji należy wprowadzić poprawną stawkę za kWh. Domyślnie w aplikacji jest ustawione 0,85 za kWh (w przypadku urządzeń z systemem Android) lub 0,00 za kWh (w przypadku urządzeń z systemem iOS). W rzeczywistości jest to około 0,50 – 0,65 zł / kWh - to można sprawdzić na swojej fakturze (dzieląc sumę faktury w PLN na całkowite zużycie w danym okresie w kWh) lub u Doradcy Obsługi innogy. 
  • Aplikacja przeliczy automatycznie całe zużycie zarejestrowane przez gniazdko na złotówki wg wprowadzonej przez Ciebie stawki. 
  • Ustawienie symbolu złotówki nie jest możliwe w tej aplikacji, ale symbol waluty nie ma wpływu na poprawność przeliczeń, jeśli stawka wprowadzona w ustawieniach gniazdka jest poprawna i podana w polskich złotych.
  • Wróć do głównego ekranu aplikacji z listą gniazdek i ponownie wejdź w szczegóły gniazdka i „Energy info”. 
  • Wyłącz całkowicie aplikację (a nie tylko ją ukryj), a następnie ponownie ją uruchom.

Tak, każde inteligentne gniazdko wifi wyposażone jest w bezpiecznik, który w razie przepięcia w instalacji zabezpiecza przed awarią zarówno gniazdko, jak i urządzenie do niego podpięte.

Inteligentne gniazdko jest mobilne. Po odłączeniu od zasilania nic się nie stanie, tj. historia zużycia i harmonogramy zostaną zachowane. Należy natomiast poczekać ok. minuty, aż gniazdko ponownie automatycznie nawiąże kontakt z domową siecią wi-fi.

Nie, gniazdko do prawidłowego działania potrzebuje włączonego routera wi-fi. W przypadku braku sieci wi-fi: 

  • nie ma możliwości zdalnego sterowania gniazdkiem, 
  • nie ma możliwości sprawdzenia historii zużycia energii, 
  • gniazdko nie będzie działać zgodnie z ustawionym harmonogramem, 
  • tryb antyzłodziejski nie działa. 

Natomiast historia zużycia energii i ustawione harmonogramy są zachowywane (nie kasują się) i po przywróceniu zasilania i sieci wi-fi gniazdko zadziała poprawnie.

Tak, to jest możliwe. Natomiast należy pamiętać o tym, że podłączenie gniazdka do nowego smartfonu / tabletu spowoduje zresetowanie wszystkich ustawień gniazdka, w tym również skasowanie historii zużycia i harmonogramów.

Do gniazdka wifi możesz podłączyć wszystkie sprzęty elektryczne, których moc nie przekracza 3 300 Watów, np. czajnik, żelazko, komputer, telewizor, monitor. Złamanie tej za- sady grozi uszkodzeniem samego gniazdka i sprzętu. W razie wątpliwości należy sprawdzić na sprzęcie lub w instrukcji moc danego urządzenia.