#zostanwdomu
Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego zdecydowaliśmy o następujących zmianach w obsłudze klienta:

  • salony innogy pozostaną zamknięte tymczasowo od 7 listopada,
  • ze względu na większe obciążenie infolinii, czas oczekiwania na rozmowę może się wydłużyć,
  • w najbliższym czasie mogą nastąpić opóźnienia w dostarczaniu faktur,
  • operator sieci dystrubucyjnej nie prowadzi odczytów stanu liczników, które znajdują się w lokalu klientów. W takich przypadkach pozostawiamy ulotkę informacyjną i prosimy właścicieli o dostarczenie wskazania licznika na podany na ulotce nr telefonu.
ebok-promo

Korzystaj z serwisu Moje innogy, w którym udostępniamy faktury elektroniczne. Po zalogowaniu, możesz bez wychodzenia z domu:

  • sprawdzić stan swojego konta i zużycie energii,
  • opłacić swoje rachunki,
  • aktywować e-fakturę i powiadomienia o nowej fakturze,
  • aktywować e-odczyty i dostawać rozliczenie co miesiąc bez prognoz, w oparciu o aktualne zużycie,
  • zaktualizować swoje dane,
  • udostępnić konto innej osobie.

Zaloguj sięNie masz jeszcze konta w Moim innogy?
Zarejestruj się tutaj

Możesz skorzystać z dostępnych usług online:

Przejęcie licznika w nowym mieszkaniu/lokalu online

Przeprowadziłeś się, kupiłeś lub odziedziczyłeś mieszkanie? Podpisz nową umowę na energię elektryczną - wszystkie formalności załatwisz całkowicie online bez wychodzenia z domu!

e-faktura

Dzięki e-fakturze zyskujesz dostęp do swoich faktur zaraz po ich wystawieniu z dowolnego urządzenia i dbasz o ekologię.

e-odczyty

Dzięki e-odczytom płacisz tylko za realnie wykorzystaną energię i rozliczasz się wygodnie co miesiąc, bez prognoz.

Wybierz dogodny dla siebie sposób kontaktu z nami:

formularz-kontaktowy

Zostaw wiadomość

Chcesz zadać pytanie, ale preferujesz kontakt drogą mailową? Zostaw nam wiadomość przy użyciu formularza kontaktowego!

Przejdź do formularza
chat-innogy

Porozmawiaj na czacie

Odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy sprawę podczas rozmowy z konsultantem. Czekamy na Ciebie codziennie w godzinach 8-22.

Uruchom czat
wizyta

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz wyjaśnić sprawę telefonicznie, skorzystaj z naszej infolinii. Pamiętaj, że ze względu na większe obciążenie infolinii, czas oczekiwania na rozmowę może się wydłużyć.
(Koszt połączenia zgodnie z taryfą Twojego operatora)

22 821 46 46 (Klienci z Warszawy)
PN-ND, 8:00-22:00

22 821 48 48 (Klienci spoza Warszawy)
PN-PT, 8:00-18:00

Specjalna skrzynka na dokumenty

Jeśli chcesz przesłać nam dokumenty w oryginale, a nie możesz korzystać z usług poczty Polskiej, dajemy Ci możliwość dostarczenia nam dokumentów w specjalnie do tego przygotowanej, bezpiecznej skrzynce na ulicy Włodarzewskiej 68 w Warszawie (główne wejście, w holu, po lewej stronie).

Dbajmy razem o bezpieczeństwo swoje i innych. Prosimy o pozostanie w domu, monitorowanie swojego zdrowia i wzajemną troskę.

Życzymy zdrowia, sił i energii!