Przeprowadziłeś się, kupiłeś lub odziedziczyłeś mieszkanie?
Podpisz nową umowę na energię elektryczną - już teraz wszystkie formalności załatwisz całkowicie online bez wychodzenia z domu!
Dowiedz się, jak zmienić sprzedawcę prądu, przejąć licznik energii elektrycznej i wiele więcej…
Zastanawiasz się jak zmienić sprzedawcę prądu lub przejąć licznik energii elektrycznej w Twoim nowym mieszkaniu? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące tych czynności. Przeczytaj, jak zawrzeć umowę z nowym sprzedawcą prądu i jakie dokumenty powinieneś w tym celu przygotować. Wszystkie informacje na temat zmiany sprzedawcy prądu, przepisania licznika oraz przyłączenia Twojej działki do sieci elektroenergetycznej znajdziesz teraz w jednym miejscu.
Kiedy sprawa Cię dotyczy?
-
kupiłeś dom lub mieszkanie,
-
wynająłeś mieszkanie,
-
zostałeś spadkobiercą lokalu.
Jakich dokumentów potrzebujesz?
Przejęcie online
- W przypadku gdy w mieszkaniu nie ma prądu, w procesie online nie potrzebujesz żadnych dodatkowych dokumentów. Wystarczy przygotować dane licznika.
- Jeśli jest prąd w mieszkaniu i jesteś klientem Dom Development, przedstawiciel dewelopera rozpocznie proces za Ciebie.
- W innym przypadku potrzebujesz w pełni wypełnionego protokołu zdawczo-odbiorczego.
Przejęcie w salonie
- Protokół odbioru lokalu wraz z numerem i aktualnym wskazaniem licznika energii elektrycznej (Jak mogę odczytać licznik?)
- Opcjonalnie - Pozwolenie na użytkowanie budynku wydane przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
- Opcjonalnie - decyzję o nadaniu nazwy ulicy oraz numeru porządkowego budynku
Ważne: Jeśli kupiłeś mieszkanie na rynku pierwotnym i nie ma w nim dopływu prądu, to najprawdopodobniej Twój licznik jest zablokowany. Pracownik Operatora Systemu Dystrybucyjnego (dla Warszawy - innogy Stoen Operator) odblokuje go w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas podpisanej umowy. Termin ten może ulec wydłużeniu, za co innogy Polska jako sprzedawca energii elektrycznej nie ponosi odpowiedzialności.
Przejęcie online
- Numer seryjny i aktualne wskazanie licznika energii elektrycznej (Jak mogę odczytać licznik?)
- Zdjęcie lub skan wypełnionego i podpisanego przez Klienta przejmującego i zdającego lokal Protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczególnie ważne w przypadku przepisania online jest wypełnienie danych zdającego – adresu e-mail i numeru telefonu.
- Opcjonalnie: Zdjęcie lub skan wypełnionego Pełnomocnictwa ogólnego dla Klientów indywidualnych, jeśli przejmujesz lokal jako pełnomocnik.
Przejęcie w salonie
- Numer seryjny i aktualne wskazanie licznika energii elektrycznej (Jak mogę odczytać licznik?)
- Wypełniony i podpisany przez Klienta przejmującego i zdającego lokal Protokół zdawczo-odbiorczy.
- Opcjonalnie: wypełnione Pełnomocnictwo ogólne dla Klientów indywidualnych, jeśli przejmujesz lokal jako pełnomocnik.
Przejęcie online
- Skan lub zdjęcie jednego z dokumentów poświadczających zgon.
Przejęcie w salonie
- Wypełnione i podpisane Oświadczenie o przejęciu lokalu* wraz z numerem i aktualnym wskazaniem licznika energii elektrycznej (Jak mogę odczytać licznik?) oraz jednym z wymienionych dokumentów:
- oryginałem aktu zgonu,
- oryginałem aktu poświadczenia dziedziczenia,
- oryginałem potwierdzenia nabycia spadku
- Wypełniony i podpisany Wniosek o zawarcie Kompleksowej Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej oraz Świadczenia Usług Dystrybucji, w którym zdecydujesz o wyborze taryfy oraz cyklu rozliczeniowego.
Jak i gdzie załatwisz tę sprawę?
Chcesz przepisać licznik na inną osobę? W najprostszy i najszybszy sposób zrobisz to przechodząc proces online. Sprawdź, co musisz przygotować.
W innym przypadku możesz dostarczyć nam wypełniony i podpisany Protokół zdawczo-odbiorczy na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska.
Po otrzymaniu dokumentów zamkniemy Twoje konto i prześlemy nową umowę na adres korespondencyjny osoby przejmującej lokal.
Mieszkasz w Warszawie, chcesz zmienić obecnego sprzedawcę energii elektrycznej i zostać naszym Klientem?
Zapraszamy Cię do zawarcia umowy! Umów wizytę online i odwiedź nas w jednym z naszych Salonów, gdzie nasi doradcy pomogą Ci ze wszystkimi formalnościami.
Pamiętaj o przygotowaniu następujących dokumentów oraz danych:
- Dokumentu potwierdzającego tożsamość (np. dowód osobisty),
- Informacji na temat poprzedniego sprzedawcy energii (nazwa firmy).
- Pełnomocnictwa ogólnego dla Klientów indywidualnych, jeśli umowę w Twoim imieniu zawiera wyznaczona przez Ciebie osoba.
Podczas wizyty w naszym Salonie:
- Wybierzesz produkt najlepiej odpowiadający Twoim potrzebom,
- Podpiszesz Umowę oraz Pełnomocnictwo do procesu zmiany sprzedawcy.
Dzięki Pełnomocnictwu w Twoim imieniu dopełnimy wszelkich formalności związanych z:
- Wypowiedzeniem umowy Twojemu dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej,
- Złożeniem wniosku o zmianę sprzedawcy do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Proces zmiany sprzedawcy zostanie zakończony po:
- Zakończeniu Twojej obecnej umowy lub jej okresu wypowiedzenia,
- Otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Proces zmiany sprzedawcy możesz śledzić rejestrując się na stronie Moje innogy. Do czasu zakończenia procesu Twoje konto utworzone w serwisie Moje innogy ma status tzw. konta przedsionkowego. Oznacza to, że nie możesz korzystać z większości funkcjonalności w ramach naszej strony. Po zakończeniu procesu Twoje konto przedsionkowe zostanie zastąpione zwykłym kontem, a Ty uzyskasz dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje nasz serwis.
Ważne: Przejście do innogy Polska jest zupełnie bezpłatne. Pamiętaj jednak, aby sprawdzić czas trwania i warunki Twojej obecnej umowy na sprzedaż energii, aby uniknąć dodatkowych kosztów związanych z jej przedterminowym zakończeniem.
Jeśli kupiłeś działkę i chcesz zawrzeć umowę na przyłączenie do sieci energetycznej możesz dokonać tego na dwa sposoby:
- Za pośrednictwem innogy Polska S.A., która w Twoim imieniu przekaże dokumenty do Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
- Podpisując bezpośrednio umowę przyłączeniową z innogy Stoen Operator, który pełni rolę Operatora Systemu Dystrybucyjnego dla Warszawy.
Jeśli chcesz, abyśmy w Twoim imieniu dopełnili wszelkich formalności związanych z przyłączeniem Twojej nieruchomości do sieci elektroenergetycznej przygotuj następujące dokumenty, które złożysz w jednym z naszych Salonów (Umów wizytę online):
- Wypełnione i podpisane Pełnomocnictwo dla innogy Polska do przyłączenia nieruchomości do sieci
- Tytuł prawny (np. prawo własności, dzierżawa) oraz plan sytuacyjny nieruchomości
Dodatkowo:
- jeśli chcesz wiedzieć, czy istnieje możliwość przyłączenia do sieci energetycznej przygotuj wypełnioną i podpisaną Prośbę o określenie możliwości przyłączenia
- jeśli chcesz zawrzeć umowę na przyłącze tymczasowe do sieci energetycznej przygotuj wypełniony i podpisany Wniosek o określenie tymczasowych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej
- jeśli chcesz zawrzeć umowę na przyłącze docelowe do sieci elektroenergetycznej, której moc jest mniejsza niż 40 kW przygotuj wypełniony i podpisany Wniosek o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej do 40 kW
- jeśli chcesz zawrzeć umowę na przyłącze docelowe do sieci elektroenergetycznej, której moc jest większa niż 40 kW przygotuj wypełniony i podpisany Wniosek o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej powyżej 40 kW
Ważne: Wniosek o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej może złożyć tylko klient, na którego zawarta jest umowa lub jego pełnomocnik. Jeśli chcesz ustanowić pełnomocnika wypełnij i podpisz Pełnomocnictwo ogólne dla Klientów indywidualnych. Dokument możesz dostarczyć wraz z pozostałymi dokumentami podczas wizyty w jednym z naszych Salonów (Umów wizytę online).
Dane kontaktowe, takie jak adres e-mail oraz numer telefonu możesz zmienić korzystając z serwisu Moje innogy. Wystarczy, że:
- Zalogujesz się do serwisu Moje innogy i w zakładce „Umowy i dane” wybierzesz „Dane klienta”.
- W sekcji „Dane kontaktowe” klikniesz „Zmień” przy danych, które chcesz zmienić.
- W pojawiającym się oknie wpiszesz nowe dane i klikniesz „Zapisz”.
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem serwisu Moje innogy? Zarejestruj się na moje.innogy.pl
Jeśli chcesz dokonać zmiany danych osobowych (nazwisko) lub teleadresowych (adres korespondencyjny) przygotuj następujące dokumenty:
- Dokument potwierdzający zmianę danych (np. akt małżeństwa, decyzja o nadaniu nazwy ulicy, nr porządkowego budynku),
- Wypełnione i podpisane Oświadczenie o zmianie danych Klienta energii elektrycznej i gazu.
Dokumenty zeskanuj i wyślij poprzez formularz
Wniosek o zmianę cyklu rozliczeniowego możesz wypełnić i wysłać nam poprzez serwis Moje innogy. Wystarczy, że:
- Zalogujesz się do serwisu Moje innogy i wejdziesz w zakładkę „Wnioski”.
- W sekcji „Zmiany w umowie” wybierzesz “Wniosek o zmianę cyklu rozliczeniowego umowy” i klikniesz “Wypełnij wniosek”.
- Uzupełnisz wymagane pola i klikniesz “Wyślij wniosek”.
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem serwisu Moje innogy? Zarejestruj się na moje.innogy.pl
Wniosek możesz dostarczyć nam także na jeden z następujących sposobów:
- Wysyłając zeskanowany dokument poprzez formularz
- Wysyłając wydrukowany dokument na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska
- Odwiedzając jeden z naszych Salonów (Umów wizytę online)
W tym celu przygotuj:
- Spisane aktualne wskazanie licznika energii elektrycznej (Jak mogę odczytać licznik?)
- Wypełniony i podpisany Wniosek o zmianę cyklu rozliczeniowego (dla Klientów z Warszawy)
- Wypełniony i podpisany Wniosek o zmianę cyklu rozliczeniowego (dla Klientów z poza Warszawy)
Wniosek o zmianę grupy taryfowej w mieszkaniu lub domu (np. z G11 na G12) możesz wypełnić i wysłać nam poprzez serwis Moje innogy. Wystarczy, że:
- Zalogujesz się do serwisu Moje innogy i wejdziesz w zakładkę „Wnioski”.
- W sekcji „Zmiany w umowie” wybierzesz “Wniosek o zmianę grupy taryfowej” i klikniesz “Wypełnij wniosek”.
- Uzupełnisz wymagane pola i klikniesz “Wyślij wniosek”.
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem serwisu Moje innogy? Zarejestruj się na moje.innogy.pl
Wniosek możesz dostarczyć nam także na jeden z następujących sposobów:
- Wysyłając zeskanowany dokument poprzez formularz
- Wysyłając wydrukowany dokument na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska
- Odwiedzając jeden z naszych Salonów (Umów wizytę online)
W tym celu przygotuj:
- Spisane aktualne wskazanie licznika energii elektrycznej (Jak mogę odczytać licznik?)
- Wypełniony i podpisany Wniosek o zmianę mocy umownej lub grupy taryfowej
Chcesz wymienić kuchenkę gazową na indukcyjną? A może planujesz ogrzewanie elektryczne? Często wyłączają się przeciążone bezpieczniki („wybija korki”)? To sygnały, że należy zmienić moc umowną.
Warto sprawdzić: Jeśli z innogy Polska masz podpisaną tylko umowę sprzedaży energii elektrycznej (bez dystrybucji), w sprawie zmiany mocy skontaktuj się ze swoim lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dla większości mieszkańców Warszawy jest to innogy Stoen Operator).
Jeśli z innogy Polska masz podpisaną kompleksową umowę sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej i chcesz zwiększyć moc umowną, w pierwszej kolejności skontaktuj się z elektrykiem, aby potwierdził, jaka moc będzie potrzebna dla urządzeń elektrycznych w Twoim lokalu.
Następnie sprawdź, czy moc, którą chcesz uzyskać, jest niższa, równa lub wyższa od mocy przyłączeniowej dla Twojego lokalu.
Gdzie znaleźć informację o aktualnej wysokości mocy przyłączeniowej? Masz dwie możliwości:
- w warunkach przyłączenia, załączanych do umowy o przyłączenie (dokument do pozyskania u Operatora Systemu Dystrybucyjnego; dla większości mieszkańców Warszawy - innogy Stoen Operator),
- kontaktując się z nami w wybrany przez siebie sposób (przez czat online, telefonicznie, przez formularz kontaktowy, odwiedzając wybrany salon).
Jeśli chcesz zmniejszyć lub zwiększyć moc umowną bez zmiany mocy przyłączeniowej (czyli zmodyfikować moc umowną do poziomu równego lub niższego od aktualnej mocy przyłączeniowej) wypełnij i podpisz Wniosek o zmianę mocy umownej lub grupy taryfowej.
Wniosek wraz z kopią lub skanem warunków przyłączeniowych możesz dostarczyć:
- Wysyłając zeskanowany dokument poprzez formularz kontaktowy
- Wysyłając wydrukowany dokument na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska
- Odwiedzając jeden z naszych salonów (Umów wizytę)
Chcesz zwiększyć moc umowną do poziomu wyższego niż aktualna moc przyłączeniowa?
Twoje Działania | Kontakt z innogy Stoen Operator | Kontakt z innogy Polska |
---|---|---|
1/ Określ nową wysokość mocy dla Twojego lokalu | ||
2/ Złóż wniosek o aktualizację warunków przyłączeniowych | ||
3/ Status wniosku sprawdź na przylacza.innogystoenoperator.pl | ||
4/ Podpisz umowę przyłączeniową i wpłać opłatę przyłączeniową | ||
5/ Zleć modernizację instalacji elektrycznej w lokalu, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi | 6/ Przekaż nam nowe warunki przyłączeniowe i podpisz aneks do umowy sprzedaży i dystrybucji energii | |
7/ Zgłoś gotowość instalacji do przyłączenia (formularz) i umów się na termin prac po stronie innogy Stoen Operator |
- Określ nową wysokość mocy dla twojego lokalu
- Złóż wniosek o aktualizację warunków przyłączeniowych
⇨ kontakt z innogy stoen operator - Status wniosku sprawdź na przylacza.innogystoenoperator.pl
- Podpisz umowę przyłączeniową i wpłać opłatę przyłączeniową
⇨ kontakt z innogy stoen operator - Zleć modernizację instalacji elektrycznej w lokalu, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi
- Przekaż nam nowe warunki przyłączeniowe i podpisz aneks do umowy sprzedaży i dystrybucji energii
⇨ kontakt z innogy polska - Zgłoś gotowość instalacji do przyłączenia (formularz) i umów się na termin prac po stronie innogy stoen operator
⇨ kontakt z innogy stoen operator
- Jak określić wymaganą moc?
Polecamy zlecić to elektrykowi z odpowiednimi uprawnieniami, który policzy, jaka moc będzie potrzebna dla urządzeń elektrycznych w Twoim lokalu.
- Który wniosek o nowe warunki przyłączeniowe wybrać?
- Jak dostarczyć wniosek o nowe warunki przyłączenia do innogy Stoen Operator?
- poprzez Portal Przyłączeniowy https://przylacza.innogystoenoperator.pl/
- wysłać skan podpisanych dokumentów na adres e-mail wnioskiprzylaczeniowe@innogy.com
- przesłać podpisane dokumenty pocztą na adres innogy Stoen Operator Sp. z o.o. ul. Nieświeska 52 03-867 Warszawa
- złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta innogy Stoen Operator przy ulicy Rudzkiej 18 w Warszawie
- Jak podpisać aneks do umowy sprzedaży i dystrybucji energii po otrzymaniu nowych warunków przyłączeniowych od innogy Stoen Operator?
- Odwiedzając jeden z naszych salonów – na miejscu najszybciej załatwisz wszystkie formalności związane z aneksem do umowy
- Wysyłając zeskanowane warunki przyłączeniowe poprzez formularz kontaktowy
- Wysyłając kopię warunków przyłączeniowych na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska
Więcej szczegółów na temat procesu zmiany mocy przyłączeniowej znajdziesz na stronie innogy Stoen Operator
Zgodnie z Programem zapewnienia niedyskryminacyjnego traktowania użytkowników systemu dystrybucyjnego, zwanym Programem Zgodności, innogy Polska S.A. i innogy Stoen Operator Sp. z o.o. pomimo należenia do tej samej Grupy innogy w Polsce, są oddzielnymi podmiotami. Stąd wynika konieczność kontaktowania się w sprawie umowy przyłączeniowej i zmiany mocy z obiema spółkami.
Jeśli podpisałeś umowę z naszym przedstawicielem poza jednym z naszych Salonów (u siebie w mieszkaniu, przez telefon etc.), to zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
Jeśli chcesz odstąpić od umowy/aneksu z innogy Polska przygotuj następujący dokument:
- Wypełniony i podpisany Formularz odstąpienia od umowy/aneksu
Dokument możesz dostarczyć na jeden z dwóch sposobów:
- Wysyłając skan dokumentu poprzez formularz
- Wysyłając wydrukowany dokument na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska
Możesz wypowiedzieć umowę, jeśli zdecydujesz się na zmianę sprzedawcy energii elektrycznej lub całkowity demontaż licznika.
Jeśli chcesz rozwiązać umowę innogy Polska z demontażem licznika przygotuj następujący dokument:
- Wypełniony i podpisany wniosek o rozwiązanie kompleksowej umowy energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji
Dokument możesz dostarczyć na jeden z dwóch sposobów:
- Wysyłając wydrukowany dokument na adres pocztowy: innogy Polska, Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa, Polska
- Odwiedzając jeden z naszych Salonów (Umów wizytę online)
Po rozwiązaniu z nami umowy otrzymasz fakturę końcową wystawioną na podstawie stanu licznika podanego przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego po jego demontażu lub pozytywnym zakończeniu procesu zmiany sprzedawcy.
Od czasu uwolnienia rynku energii elektrycznej możliwa jest dowolna zmiana dostawcy prądu. Nowe przepisy wprowadzono z myślą o Konsumentach, którzy od tej pory mogą wybierać spośród ofert kilkuset firm posiadających koncesję na sprzedaż energii elektrycznej. Niestety zmiana, która miała sprzyjać zwiększeniu konkurencji, zapoczątkowała też szereg nieetycznych praktyk stosowanych przez nieuczciwych sprzedawców. Ich przedstawiciele handlowi, wykorzystując nieuwagę i nieświadomość Klientów, doprowadzają do podpisania niekorzystnych dla nich umów.
Oto kilka prostych rad, jak uchronić się przed nieuczciwymi praktykami:
- Zapytaj, jaką firmę reprezentuje Twój gość i poproś go o okazanie identyfikatora.
- Koniecznie sprawdź:
- wszystkie elementy składowe oferty,
- czy przedstawiona Ci umowa nie obujmuje przypadkiem także innych usług, którymi nie jesteś zainteresowany, a za które będziesz dodatkowo płacić,
- warunki wypowiedzenia umowy,
- okres obowiązywania umowy,
- opcje płatności.
Zawsze masz prawo do zapoznania się z treścią umowy i zadawania pytań osobie Cię odwiedzającej. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, nie podpisuj umowy. Jeśli podpiszesz ją w domu, masz 14 dni na odstąpienie od niej, bez ponoszenia żadnych konsekwencji.
Każdy pracownik oraz certyfikowany partner innogy Polska posiada przy sobie imienny identyfikator lub upoważnienie z widocznym logo firmy. Pamiętaj, że zawsze możesz zadzwonić na infolinię innogy Polska, aby zweryfikować jego tożsamość: 22 821 46 46.
Więcej informacji na stronie Włącz czujność!
Prawo energetyczne gwarantuje ciągłość dostaw prądu. Z chwilą zaprzestania świadczenia usług przez Twojego aktualnego sprzedawcę lub w przypadku wygaśnięcia Twojej umowy, jego rolę przejmuje sprzedawca rezerwowy. Wybrałeś go przy zawieraniu umowy. Jeśli wybrałeś innogy Polska S.A. jako sprzedawcę rezerwowego to proces zawarcia umowy na sprzedaż rezerwową odbywa się pomiędzy Operatorem Systemu Dystrybucji a nami i nie wymaga Twojego zaangażowania. Przebiega on następująco:
- Operator Systemu Dystrybucji otrzymuje zgłoszenie o zakończeniu sprzedaży od Twojego dotychczasowego sprzedawcy i przesyła do innogy Polska S.A. informację o akceptacji oferty sprzedaży rezerwowej (w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy). Od tego momentu jest realizowana sprzedaż rezerwowa.
- W ciągu 5 dni od momentu uruchomienia sprzedaży rezerwowej Operator Systemu Dystrybucji poinformuje Cię pisemnie, o tym fakcie.
- Na Twój adres korespondencyjny (wskazany w umowie z dotychczasowym sprzedawcą), wyślemy następujące dokumenty,
w zależności z jakiej usługi korzystałeś u dotychczasowego sprzedawcy:
- Kompleksową Umowę Rezerwowej Sprzedaży Energii Elektrycznej dla Klientów Indywidualnych i Ogólne Warunki Kompleksowej Umowy Rezerwowej Sprzedaży Energii Elektrycznej i Świadczenia Usług Dystrybucji dla Klientów Indywidualnych
lub
- Umowę Rezerwowej Sprzedaży Energii Elektrycznej dla Klientów Indywidualnych i Ogólne Warunki Umowy Rezerwowej Sprzedaży Energii Elektrycznej,
- Taryfę Sprzedawcy Rezerwowego,
- Taryfę OSD w przypadku zawarcia Kompleksowej Umowy Rezerwowej Sprzedaży Energii Elektrycznej dla Klientów Indywidualnych
- Zbiór Praw Konsumenta
- Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza lokalem sprzedawcy rezerwowego
- Obowiązek Informacyjny
- Prognozę zużycia (jeżeli rozliczasz się według 6-cio lub 12-sto miesięcznego cyklu rozliczeniowego)
Pamiętaj. Zawsze masz możliwość rozwiązać umowę na sprzedaż rezerwową i wybrać jeden z oferowanych przez nas produktów.