innogy_Pewny_prad_800x600px
Dzięki innowacyjności chcemy sprostać coraz większym wymaganiom rynku, proponować Ci nowe produkty i podnosić jakość obsługi.

We wrześniu zmieniliśmy się w innogy. To dopiero początek.

Co było dobre pozostanie bez zmian

  • dotychczasowa cena za świadczone usługi nie ulegnie zmianie
  • nie musisz podpisywać nowych umów (te podpisane z RWE Polska S.A. nadal obowiązują)
  • nie zmieniają się dane firmy (NIP, KRS, nr rachunku bankowego)
  • korespondencję w sprawie bieżących rozliczeń będziesz otrzymywać w tej samej formie - możesz dalej liczyć na profesjonalizm i najwyższą jakość obsługi

A będzie jeszcze lepiej:

  • przyjęliśmy nową nazwę i logotyp, dlatego zmieni się wygląd dokumentów otrzymywanych w korespondencji
  • będziemy stale rozwijać nasze produkty i usługi
  • ułatwiamy Ci codzienne życie, wprowadzając wiele udogodnień, np. LiveChat, Moje innogy (dawniej: e-bok), powiadomienie SMS
  • planujemy otworzyć kolejne Centrum Obsługi Klienta
Ważne! O zmianach, nowych usługach lub produktach będziemy Cię informować na bieżąco. Prosimy Cię o wyrozumiałość i przychylne przyjęcie naszej zmiany.

Najczęściej zadawane pytania

Dekarbonizacja, decentralizacja i digitalizacja zasadniczo zmieniają podstawy naszej działalności. W wyniku postępu technologicznego pojawią się na rynku innowacyjne produkty. Odkryjemy nowe rynki, poznamy nowych konkurentów i nowe modele biznesowe. Wraz z digitalizacją powstaną zupełnie nowe możliwości zaangażowania dla konsumentów. Wszystko to wydarzy się dużo szybciej niż jesteśmy sobie w stanie wyobrazić. Będzie to bardziej rewolucja niż ewolucja. Restrukturyzacja całej Grupy jest naszą odpowiedzią na transformację rynku energetycznego.

innogy to więcej niż nowa nazwa. innogy to symboliczne pokazanie w jakim kierunku zmierzamy, to zmiana DNA naszej firmy, w organizację zasilaną innowacyjnym myśleniem, nowymi technologiami, a przede wszystkim nowym podejściem do Klienta. Nie chcemy tylko podążać za trendami, to my chcemy je tworzyć. Chcemy zbudować przestrzeń dla nowych, przyjaznych dla środowiska, inteligentnych rozwiązań energetycznych. 

Energetyka dzisiaj ściśle wiąże się z tematyką innowacji i technologii. Bez dalszego rozwoju technologicznego energetyka nie ma przyszłości. Naszym celem jest takie wykorzystanie innowacji i technologii, żeby służyły ludziom i zmieniały świat na lepsze.

Nazwa innogy pokazuje, jak rozumiemy to zadanie. Składa się z pierwszych lub ostatnich sylab słów „innowacja“ i „energy“ wzgl. „technology“. To sygnał dla Klientów, że w przyszłości chcemy koncentrować się właśnie na innowacjach i technologii.

Wprowadzając markę innogy, chcemy, dzięki odpowiednim produktom i usługom, być liderami efektywnej, przyjaznej dla środowiska i inteligentnej energetyki. Chcemy kształtować energetykę przyszłości i zmieniać życie ludzi na lepsze.

W tym celu musimy przejść proces zmiany i pod wieloma względami zmienić sposób myślenia. Już dzisiaj jesteśmy nowoczesnym i innowacyjnym przedsiębiorstwem energetycznym, a jako nowa spółka będziemy kontynuować działalność w trzech silnych obszarach. Na takim fundamencie będziemy budowali nową spółkę.

Nową markę wprowadza się, uwzględniając specyfikę poszczególnych krajów lub regionów oraz warunki lokalne. Przesłanki wprowadzenia nowej marki też nie są przecież wszędzie takie same: na przykład wychodząc z ofertą do klientów końcowych w Wielkiej Brytanii i w Holandii nie używamy w ogóle marki RWE.

Przejście na nową markę zainicjowały na początku września 2016 r. Niemcy, Czechy i Polska. Na Słowacji nowa marka zostanie wprowadzona w październiku, a w innych krajach w roku 2017 i w kolejnych latach.

W Niemczech, w Czechach, Polsce i na Słowacji nowa marka została zaprezentowana pod koniec czerwca, ale jej komunikacja na zewnątrz organizacji była na początku prowadzona selektywnie. Wraz z wprowadzeniem nowej nazwy rozpoczęła się kampania reklamowa marki w Polsce. Klienci będą w niej informowani sukcesywnie o nowej nazwie i identyfikacji wizualnej.

Zmiana nazwy spółki oraz logo nie ma żadnego wpływu na relacje klient-sprzedawca lub dostawca energii! Klienci nie muszą wykonywać żadnych czynności związanych ze zmianą nazwy. Dane kontaktowe wszystkich spółek RWE w Polsce pozostają bez zmian.

Wszystkie spółki Grupy RWE w Polsce zmieniły nazwę z dniem 2 września 2016 r.

Klienci, w lipcu i sierpniu, byli sukcesywnie informowani o zmianie nazwy oraz logo spółki poprzez korespondencję bezpośrednią, informacje we wszystkich punktach obsługi Klienta, na infolinii RWE oraz podczas wydarzeń miejskich pod patronatem naszej firmy. W ciągu najbliższych miesięcy będziemy kontynuować działania informacyjne, w razie pytań zapraszamy na kontakt z infolinią innogy.