W przypadku wyłączenia energii elektrycznej z powodu zadłużenia

  • Skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr 22 821 46 46 lub osobiście w Salonie innogy, w celu wystawienia zlecenia na ponowne podłączenie energii elektrycznej
  • Po zweryfikowaniu otrzymanych przez nas informacji i uiszczeniu zaległych płatności przekaż nam dowód wpłaty (poprzez e-mail, faks, lub osobiście w Salonie innogy) i umów wznowienie dostawy energii elektrycznej.

Koszt usługi ponownego podłączenia energii elektrycznej określa taryfa Twojego Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

Informacje na temat planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz awarii uzyskasz pod numerem infolinii lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Jeśli mieszkasz na terenie Warszawy, wszelkie informacje uzyskasz również pod numerem telefonu 22 821 31 31

Powiązane pytania FAQ

Klienci czytali również: Jak zostać Klientem innogy Polska? E-faktury Liczniki bez tajemnic