W innogy Polska liczymy się ze zdaniem naszych Klientów

Od 2006 roku, jeszcze jako RWE Polska, przygotowujemy ankietę satysfakcji Klientów z segmentu Duży Biznes, w której pytamy o opinię na temat świadczonych przez nas usług.

Monitorując poziom satysfakcji kluczowych Klientów z naszej pracy, mamy możliwość lepszego dopasowania oferty produktowej oraz zaproponowania elastycznych rozwiązań dla Państwa biznesu.

Przedstawione wyniki pochodzą z „Badania satysfakcji Klientów kluczowych z usług innogy Polska S.A. 2016” przeprowadzonego przez Agencję Badawczą IPSOS na zlecenie innogy Polska S.A. na przełomie listopada/grudnia 2016 roku.

satysfakcja

Kolejny rok z rzędu wzrost indeksu CSI (Customer Satisfaction Index) wśród kluczowych Klientów.

innowacyjnosc

Wraz ze zmianą RWE na innogy zyskaliśmy wizerunek bardziej innowacyjnej firmy.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy

Na naszej stronie nie znalazłeś wystarczających informacji? Potrzebujesz porady lub jesteś zainteresowany ofertą?
Zostaw wiadomość, nasz ekspert oddzwoni do Ciebie.

Adres korespondencyjny

innogy Polska S.A.
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
00-347 Warszawa

T: 22 821 39 39
biznes@innogy.com

Kontakt telefoniczny

Zadzwoń i porozmawiaj z konsultantem

22 821 39 39

Infolinia czynna pn.-pt. w godz. 8-18