W innogy Polska liczymy się ze zdaniem naszych Klientów

Od 2006 roku, jeszcze jako RWE Polska, przygotowujemy ankietę satysfakcji Klientów z segmentu Duży Biznes, w której pytamy o opinię na temat świadczonych przez nas usług.

Monitorując poziom satysfakcji kluczowych Klientów z naszej pracy, mamy możliwość lepszego dopasowania oferty produktowej oraz zaproponowania elastycznych rozwiązań dla Państwa biznesu.

Przedstawione wyniki pochodzą z „Badania satysfakcji Klientów kluczowych z usług innogy Polska S.A. 2017” przeprowadzonego przez Agencję Badawczą IPSOS na zlecenie innogy Polska S.A. na przełomie listopada/grudnia 2017 roku.

satysfakcja

Stabilny, wysoki poziom indeksu CSI (Customer Satisfaction Index) wśród kluczowych Klientów.

innowacyjnosc

Wzrost odsetka promotorów o 7 pkt i jednoczesny spadek udziału krytyków o 7 pkt.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy

Na naszej stronie nie znalazłeś wystarczających informacji? Potrzebujesz porady lub jesteś zainteresowany ofertą?
Zostaw wiadomość, nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.

Rozmowa przez internet

Potrzebujesz szybkiej informacji?
Porozmawiaj z naszym konsultantem on-line.

Z usługi LiveChat możesz skorzystać: pn.-pt. w godz. 8-16

* Aktualnie trwają prace wdrożeniowe chat innogy, w związku z czym chat będzie niedostępny

Kontakt telefoniczny

Zadzwoń i porozmawiaj z konsultantem

22 821 39 39

Infolinia czynna pn.-pt. w godz. 8-16

Adres korespondencyjny

innogy Polska S.A.
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
00-347 Warszawa

T: 22 821 39 39
biznes@innogy.com